torsdag 16 juni 2011

Ingen hosta!



Kanske är Raudur på bättringsväg? Han har inte hostat på två dagar vad jag vet om, och om han inte gör det tills på söndag hade jag tänkt rida en kort sväng (i skritt). Kommer inte kunna åka upp på lördag eftersom jag ska fira min födelsedag hos min pappa i norrtälje, men hade tänk åka ut senare på söndag kväll sen när jag har kommit hem.

Sen kommer jag även vara borta i en vecka, jag ska åka till Turkiet på onsdag nästa vecka, men efter det så borde Raudur vara frisk då han kommer få vila en vecka till eftersom mamma jobbar så hon hinner nog inte rida men det är iof ganska bra, då får han en till vecka på sig att friskna till.

2 kommentarer:

  1. Än sålänge går han ju själv, men han verkar trivas ganska bra han har ju kompisar runt om men såfort han blir frisk ska han få gå med 5 andra isisar :)

    SvaraRadera