söndag 12 juni 2011

12 Juni

Åkte upp till stallet med mamma idag. Innan vi flyttade honom började han att bli bättre men nu har han blivit sämre igen, däför kommer han att få vila hela veckan och sen om jag har tur hinner jag börja skritta honom innan jag ska åka till Turkiet annars får jag börja med det när jag kommer tillbaka.

Mamma och jag pratade om att ta ut veterinären men då måste vi ha hans pass som fortfarande var hos Kicki så vi åkte upp dit idag och hämtade det, vi passade också på att ta med slemlösande och bestämde oss för att vänta med veterinären och se om han blir något bättre nu när han kommer få slemlösande istället. Så himla typiskt, jag vill ju börja rida nu när vi flyttat och står så nära. men det är lika bra att vänta ut honom så att han blir helt frisk.

Cyklade faktiskt upp till stallet igår, tog ca 45 min totalt hemifrån mig, helt ok. Men jag måste ha en annan cykel om jag ska forsätta med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar